Ένας διαφορετικός τρόπος κοινωνικής προσφοράς. Ο δικός μας.

Χρόνος, γνώσεις, χρήμα. Οι τρεις τρόποι με τους οποίους μπορείς να προσφέρεις. Εμείς αυτό κάνουμε. Με το Next Generation Foundation.

Κύβος του Ρούμπικ

Μπορεί να μην το συνειδητοποιείς πάντα, αλλά κάθε ευρώ που ξοδεύεις, στηρίζει μία συγκεκριμένη επιχείρηση, τις αρχές και τις αξίες της. Γι’αυτό, πρέπει να βρεις την εταιρία που έχει τις ίδιες αξίες με εσένα και τις διατηρεί σε ό,τι κάνει.

Aυτό κάνουμε στην Hellas Direct. Και βρήκαμε έναν διαφορετικό, rethink, τρόπο να προσφέρουμε στην κοινωνία. Για κάθε ασφάλεια κατοικίας που γίνεται σε εμάς με τον κωδικό “englishschool”, δωρίζουμε στο ταμείο υποτροφιών που ιδρύσαμε με το Nicosia English School, από €1 έως €50, ανάλογα με τη διάρκεια του κάθε συμβολαίου.

Κερδίζει το ίδιο το σχολείο – μαθητές και απόφοιτοι. Κερδίζεις εσύ ως καταναλωτής. Ασφαλίζεις το σπίτι σου και ταυτόχρονα κάνεις μία προσφορά για την επόμενη γενιά. Κερδίζουμε εμείς, σαν εταιρία. Μέσα από αυτήν την ενέργεια, μοιραζόμαστε μαζί σου τις αρχές και τις αξίες μας.

Πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να προσφέρουν οι εταιρίες.

Πώς προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα;

Το μοντέλο που ξέρεις είναι αυτό: Οι μεγάλες επιχειρήσεις κάνουν μεγάλες δωρεές. Η Τράπεζα Πειραιώς δίνει εκατομμύρια κάθε χρόνο σε δωρεές και χορηγίες. Ο ΟΠΑΠ δωρίζει εξοπλισμό σε νοσοκομεία. Η Coca Cola κάνει ευχές παιδιών πραγματικότητα.

Όσο πιο μεγάλη είναι μία εταιρία, τόσο μεγαλύτερες είναι οι δωρεές που μπορεί να κάνει. Και καλά κάνει!

Ευτυχώς, πλέον, κάθε επιχείρηση, από ένα μπακάλικο μέχρι μία πολυεθνική, συνειδητοποιεί ότι το κοινωνικό έργο είναι συχνά εξίσου σημαντικό όσο είναι η εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Γιατί να διαχωρίζεις την κοινωνική προσφορά από την εξυπηρέτηση;

Ο καταναλωτής σήμερα έχει απαιτήσεις. Σίγουρα για την εξυπηρέτησή του – αλλά όχι μόνο. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 81% των millennials – οι 20 άρηδες, 30άρηδες και 40άρηδες –  έχουν την προσδοκία ότι οι εταιρίες θα έχουν ενεργό ρόλο στην κοινωνία.

Αυτό είναι το θετικό side-effect των smartphones. Βλέπεις το πρόβλημα. Είναι κάθε μέρα στον «τοίχο» σου. Κάθε τόσο, βλέπεις και μία φανταστική ενέργεια προσφοράς. Εμπνέεσαι. Αυξάνονται οι προσδοκίες σου στην επόμενη αγορά. Θέλεις να καταλαβαίνεις πώς ακριβώς προσφέρει μία εταιρία. Και, αν μπορείς, να συμμετέχεις ο ίδιος.

Έτσι πρέπει να προσφέρουν όλες οι επιχειρήσεις. Με την πραγματική συμμετοχή του καταναλωτή.

Πώς μπορείς να προσφέρεις αν είσαι εταιρία;

Χρόνος, γνώσεις, χρήμα. Αν μπορείς να συνδυάσεις και τα τρία, τέλεια. Αλλά δε χρειάζεται να έχεις εκατομμύρια στην άκρη. Εστίασε στο αντικείμενό σου. Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το δυναμικό σου και τις γνώσεις σου; Ποιες είναι οι αξίες σου; Ξεκίνα από τη γειτονιά σου. Μελέτησε το κοινό σου. Και παρακίνησέ το ώστε να βοηθήσει και αυτό.

Πώς μπορείς να βοηθήσεις αν είσαι καταναλωτής;

Μπορείς να ασφαλίσεις το σπίτι σου – κάτι που έτσι και αλλιώς πρέπει να κάνεις – και παράλληλα να προσφέρεις σε ένα σχολείο που εστιάζει στο μέλλον και στην επόμενη γενιά. Δεν είναι τυχαία η επιλογή του σχολείου. Αυτές είναι οι αξίες μας στην Hellas Direct: επενδύουμε στην τεχνολογία, κυνηγάμε την καινοτομία, πιστεύουμε στους ανθρώπους. Και από αυτό το σχολείο αποφοίτησαν πολλοί από εμάς, μας έδωσε πολλά. Είναι η ιδανική αρχή. Μπες εδώ και έλα μαζί μας.

Δες κι αυτά